[Tajfutas] Budapest Kupa záró futam és Egyetemi Liga 2. forduló

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2020. Nov. 13., P, 21:13:47 CET

Ábel!

A Gellért-hegyi térkép evolúciós altató mesédtől bágyadttá lett tekintettel
az jutott eszembe, hogy nincs kedved csinálni egy Budapest
Sprintmaraton bajnokságot? Össze lehetne kapcsolni az ELTE Infopark
térképedet, a BME-s térképpel, tovább a Gellért-heggyel, tovább a Tabánnál
és a Várral, elnyújtózkodva a Városligetig, majd felmászva a
Kis-Sváb-hegyre. Hogy onnan hogyan jutnánk el az Óbudai ősmasszívumig még
nem tudom, de egy nem mért drótkötélpályás átmenet szerintem beleférne a
Flórián térig. :)

Figyelni fogom az ENTRY-t!

zs.