[Tajfutas] Maszkot fel!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Nov. 10., K, 23:28:50 CET

Sziasztok,

22:30 tájékán vált elérhetővé, olvashatóvá. Az MTFSZ elnöksége is
biztosan ezt tanulmányozza.

https://magyarkozlony.hu/dokumentumok/e35363d964683da1d1a8b57aa9220fe36dfb5f7f/megtekintes

+ és a sógorok honalapja, akiket szerintem már napokkal ezelőtt beelőztünk:

https://covid19-dashboard.ages.at/dashboard.html

Augusztus 13-n írtam egy levelet (nem ide a levlistára, de könnyen
kitalálható, hogy hova) amiben az egyik kérdésem így szólt:

Rendszeresen követem a koronavírussal összefüggő adatokat, úgy a hazai
és érintettség kapcsán az osztrák információkat is.

Szeretném megkérdezni, hogy megoldható-e, hogy a hazai oldalon is
szerepeljenek könnyen követhető és áttekinthető grafikák, diagramok,
mint az osztrák honlapon?

A válasz:   Köszönjük a megkeresését. Első felvetésével kapcsolatban
köszönjük észrevételeit és javaslatait.