[Tajfutas] Pusztamarót

Juhász Júlia futniiskell at gmail.com
2020. Nov. 9., H, 17:05:16 CET

Sziasztok!
Azért vannak itt ellentmondások: gyülekezni nem lehet, de én 9 személyes busszal elvihetem a gyerekeket  a versenyre, ahol a tömegrajt miatt nem kevés ember összegyűlik? És ennek milyen üzenete van a fiatalok felé? Minden áron megyünk, a törvények egyéni értelmezésével felülemelkedünk minden akadályon és megkeressük a kiskapukat?
Az utánpótlásnevelő kluboknál ez valós etikai kérdés, amellett, hogy egészségügyi kérdés is. A szeniorok egyénileg  utaznak és amúgy is maguk döntenek.
Szerintem a csapatbajnokság a fentiek miatt most nem időszerű.
Üdv Juhász Júlia