[Tajfutas] OCSB és HOB

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Nov. 9., H, 15:36:22 CET

Szia Fifi!

Én továbbra is jobb szeretném a rendeletet látni, mint a sajtó által
interpretált kormányfői nyilatkozat alapján találgatni. Az előbbinek
ugyanis van jogi hatása, míg az újsághíreknek nincs. Kérdés pl., hogy a
nézők kizárásával kapcsolatban ("zárt kapus mérkőzés") *pontosan* mit ír
elő a rendelet és azt hogyan tudjuk egy tájfutó versenyen biztosítani.

Üdv,
Gárdonyi Márk

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 9., H,
14:42):