[Tajfutas] OCSB és HOB

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2020. Nov. 9., H, 13:46:12 CET

Sziasztok!
Marcinak igaza van.
Meg kell várni írásban a rendeletet.
Lehet, hogy csak holnap jelenik meg.

Másrészt a rendezőség teljes hallgatásban van a Kiírás megjelenése óta.
Vártunk volna egy nyilatkozatot, megnyugtatásul résztvevőknek, főleg
azoknak a
szülőknek, akiknek a "*Tömegrajt*" ijesztő kifejezés,
pl: a rajtolás kategóriánként történik *mezőnyrajttal*,
az egyes versenyzők térképeit 1,5 m távolságra tesszük le,
a megfelelő távolságtartás érdekében.

Kiderül hamarosan, hogy ez idejétmúlt-e, vagy még van esély a verseny
megtartására.

Hegedűs Zoltán
Vizsla Egészség, Sport és
Környezettudatos Egyesület