[Tajfutas] Őszi Spari rajtlisták és egyebek

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Nov. 4., Sze, 13:13:57 CET

Sziasztok!

Nagyon helyes, hogy a kormány egyre szigorít, és az is helyes, hogy az
MTFSZ is levonja következtetést, és a járvány miatt szükséges előírásokat
szab a versenyrendezők és a versenyzők számára.

Egy témában viszont nagy a hallgatás. A versenyekre utazás és onnan való
hazautazás témájában. Az országos bajnokságok és más nagyobb versenyek
jelentős része esetén olyan a versenyközpont kijelölése, hogy azt csak
személygépkocsival lehet megközelíteni. Semmi probléma nincs ezzel, ha csak
olyanok utaznak egy kocsiban, akik egyébként is együtt élnek. Más esetekben
viszont a viszonylag kisebb űrtartalmú zárt utastér nagyon kedvez a
koronavírus terjedésének. Ezért nemcsak bizonyos szállásformák, hanem
bizonyos utazási formák esetére is fel kellene hívni a résztvevők
figyelmét, hogy a koronavírusos megbetegedésre mindenki maga kell, hogy
vállalja a kockázatot.

Én nagyon félek a koronavírustól, és nem vállalom ezt a kockázatot. Így
aztán a NOB-re még ugyan jelentkeztem, ki is fizettem a nevezési díjat, de
mégsem mentem el. Az ÉOB-ra, az Őszi Sparira és a Szenior HOB-re viszont
már nem is neveztem. Ezzel megszakad egy tíz éves sorozatom is a II.
osztályú minősítés megszerzése vonatkozásában, és örülök, hogy idén
mindössze 7 rangsoroló versenyen, többségében regionális rangsoroló Vizsla
Kupákon idén megszereztem azért a III. osztályt. Fontosabb számomra ezt a
járványt túlélni, mint versenyezni.

Közeli, akár nem rangsoroló edzőversenyekre eljárok, mindjárt indulok a
Tabánba a mai 3SZ versenyre.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson