[Tajfutas] Terepkereső 2

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Május. 31., V, 16:57:03 CEST

Sziasztok,

Nagyon jó kimutatás. Ha bejelölitek a "Tulajdonos" -nál a pipát, akkor
plasztikusan láthatók a tulajdonviszonyok. (Lásd. melléklet)

Nem gondoltam volna, hogy a Jakab-hegy (ahol az ONEB lesz) déli meredek
oldala, benne a kedvelt kiránduló hellyel a Millenniumi kereszttel és
Babás szerkövekkel is magántulajdonban van.

Terepkereső: Én ma itt sétálgattam ebédidőben
<https://www.google.hu/maps/@46.1813863,18.2249114,2385m/data=!3m1!1e3?hl=hu>
kis feleségemmel és a fiammal. Tán visszatérek rá a
"Diáktájfutás-nosztalgiázás-kiadatlan térképek" leírásomban.

Térképekhez javítókra, helyszínelőkre is szükség lenne. Nem egyre vagy
kettőre. Sokra. Megyénként 3-4-re.