[Tajfutas] Keressünk új, nagyon jó, de a tájfutásból eddig kimaradt terepeket!

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2020. Május. 26., K, 22:59:55 CEST

Kár, de persze érthető is, hogy a "fokozottan védett" területeket
mostanában nem lehet versenyzésre használni.

Mostanában nagy élvezettel "futkározok" (v=3 km/óra) a Mets Miki által
88-ban helyesbített Csillebérc nevű térkép délnyugati részén (Sorrento,
Farkas-hegy). A kihívást az jelenti, hogy a síkrajz, jelleghatárok teljesen
megváltoztak, a domborzat, sziklák persze ülnek.
(Nekem, persze, helyenként  már a sziklák leküzdése is kihívás. A táj
különben csodálatos, sok a kiránduló fiatal társaság, család.)

Üdv minden táj- ill. tájékozódási futónak
M. Gyurka

Erdélyi Tibor <etibor1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 26., K,
15:17):