[Tajfutas] edzéslehetőség

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Május. 19., K, 13:20:49 CEST

"A weboldal kiszállítási szolgáltatást nem nyújt, a megrendelt
szolgáltatások és a hozzájuk kapcsolódó termékek kizárólag személyesen
vehetők igénybe/vehetők át a versenykiírásban meghatározott helyszíneken
is időpontban."

Pedig azt gondoltam, hogy házhoz rendelhetem a terepet, pályát és
térképet. :))

Így marad a NetPIncér.

Janó