[Tajfutas] Lista moderalas info

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2020. Május. 14., Cs, 11:20:48 CEST

Tisztelt listatagok,

Kicsit hosszú lesz, ezért azoknak akik csak írni szoktak, röviden: mostantól írhatnak újra, ha betartják a szabályokat.

Részletesebben:

A mai napon - egyeztetve feletteseinkkel - levettem a teljes moderálást a "nemhivatalos tájfutó levlistá(nk)ról".

Kérem tartsa be mindenki a listán _ezentúl_ is a moderálási szabályokat!

Ezeket a szabályokat nem én hoztam (hanem a NIIF, KIFÜ, ELTE IIG, ELTE IK, ELTE Tegeta stb.), nekem "csak" a feladatom _betartatni_ azokat a listatagokkal (is).

Amennyiben valaki nem ért egyet ezekkel a szabályokkal, akkor kérem iratkozzon le a listáról, és ossza máshol az okosságait, magánvéleményét stb. Ahol ez lehetséges (tehát nem NIIF, KAÜ stb hálózatán üzemelő szervereken) ott azt ír amit akar, amiről akar (vagy amit ott épp nem tiltott).  Ahogy azt többen magánlevélben írták nekem - ezen a "moderált","tiltott","cenzúrázott","szemét" stb. ránkaggatott összes jelzőt most nem sorolnám fel - _itt_ ezt nem lehet.

A write-only üzemmódban íróknak javaslom pl. google fórum létrehozását és ottani tevékenységet! Biztos lesz követője minden tábornak. Ide is megírhatja a fórum címét (de kérem ez legyen a témában a leiratkozási utolsó levele a listánkra): és akit érdekel, majd követheti őt és véleményét ott, azon a listán. Ez a levlista nem blog....

A lista akkor maradhat fenn ebben a formában (immár huszonsokadik éve), ha mentes marad mindenféle "politizálástól", ~magán politikai/etnikai stb. véleményformálásról vagy kinyilatkoztatásoktól (lásd a szabályzatokat, pár pillanatnyi kereséssel minden szolgáltatónál publikusak és elérhető, pl. a https://kifu.gov.hu/sites/default/files/KIF%C3%9C_NIIF_Program_Felhaszn%C3%A1l%C3%B3i_Szab%C3%A1lyzat_v1.pdf főleg a 3.2.i pontja).

Az egyéni (pol)"vélemény" hangoztatása nem vág a lista eredeti témájába (de pl. egy kocsmai beszélgetésbe biztos...): ami nem más mint a kedvenc sportunk... (Sem a privát véleményre írt válaszvélemény stb. stb. stb.)

Remélem nem kell erre újra figyelmeztetni(többedszerre) senkit sem...

KB
most mint listadmin

...--...

Dr. Kovács Béla