[Tajfutas] Off:aláírásgyűjtés a kisebbségekért

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Május. 7., Cs, 09:25:55 CEST

Gondolkodni lehet, és akkor hátha eljutsz arra a gondolatra, hogy akárhogy
is van, a te érveid sem szólnak az aláírás ellen! Tehát azzal, ha aláírunk,
biztosan nem ártunk senkinek, viszont ha nem írunk alá, esetleg
meghiúsul sok ember munkájával elért segítési lehetőség!
Tegyen mindenki belátása szerint!
K.O.

János Simics <janossimics at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 7., Cs,
9:19):