[Tajfutas] Off:aláírásgyűjtés a kisebbségekért

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Május. 7., Cs, 09:03:47 CEST

Szerintem nekünk nem az a dolgunk, hogy kételkedjünk, okoskodjunk,
hanem hogy írjuk alá, azzal senkinek nem teszünk keresztbe!
A többi az illetékesek dolga!
Nem tudom, hogy kit kérdeztek meg és kit nem, a fontos, hogy ez
senkinek nem árt, csak a hátrányos helyzetűeken segít! De kérem, hogy
itt semmiképp ne offoljunk ebben a témában!
Köszönettel:
K.O.

János Simics <janossimics at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 7.,
Cs, 8:55):