[Tajfutas] Drónos térképészet

Barna Gergely gergohal0384 at gmail.com
2020. Május. 1., P, 08:53:24 CEST

Sziasztok!

Lehet, hogy vannak, akik még emlékeznek rám és tudják, hogy foglalkoztam
drónos térképészettel. Az elmúlt hónapokban rengeteget tanultam és írtam
ebben és még sok más témában.

Készítettem blogomra egy cikksorozatot, melyben kezdő térképészeknek
bemutatom hogyan lehet drónnal 3D térkép szerűséget készíteni. Ez elég
vegyes kritikát kapott, csatoltam az emailhez a kommenteket.

Volt ezzek kapcsolatban egy előadásom is a 2020-as Térképfórumon, akit
érdekes itt <https://www.youtube.com/watch?v=g8ZkrAoA_MI&t=9208s> elérheti.

Van közületek olyan, aki foglalkozott hasonló felméréssel? Esetleg olyan,
aki még nem, de szeretne?

Szerintetek van értelme, hogy folytassam ezt a cikksorozatot?

*Blogom: *https://minerktech.blog.hu/

*Drónos térképészet cikksorozat: *
https://minerktech.blog.hu/tags/terkepeszet

Barna Gergely