[Tajfutas] Kijárási korlátozás?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 27., P, 18:20:03 CET

Szia Miklós,

Az elsők között voltam aki megírta, hogy ha teheted "Maradj otthon". Én
és családom itthon van.

Feleségem miatt aggódom, akinek 25 km-re van Pécstől (otthonunktól 30
km) a munkahelye, és helyi és távolsági busszal kell utaznia naponta
oda-vissza. Így szólt a második kérdésem:

Csak azért gondolkodom ezen "hangosan", hogy megfejtsem, hogy kis
feleségemnek a munkahelye, ami egy optikai szaküzlet, van-e értelme
kinyitnia hétfőn reggel, ha amúgy nem mehet be vásárló a boltba?
(életkortól függetlenül)