[Tajfutas] Kijárási korlátozás?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 27., P, 18:11:31 CET

Rendelet

a) a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági,
mezőgazdasági és erdészeti tevékenység, valamint az  ezek elvégzéséhez
nélkülözhetetlen anyagokat, valamint eszközöket árusító üzletben
(különösen a műszaki cikket, az építőanyagot és eszközöket árusító
üzletben) történő vásárlás,

ÁFA törvény:

/Gazdasági tevékenység/

*6. §*(1) Gazdasági tevékenység: valamely tevékenység üzletszerű,
illetőleg tartós vagy rendszeres jelleggel történő folytatása,
amennyiben az ellenérték elérésére irányul, vagy azt eredményezi, és
annak végzése független formában történik.

(2) Gazdasági tevékenység körébe tartozik különösen a termelésre,
forgalmazásra irányuló ipari, mezőgazdasági és kereskedelmi tevékenység,
valamint az egyéb szolgáltatói tevékenység, ideértve a szellemi
szabadfoglalkozásként folytatott tevékenységeket is.

Továbbra is azt érzem, hogy nyitva lehet bármelyik bolt, de mi értelme,
ha csak bizonyos üzletekbe (élelmiszer, gyógyszertár, cigi bolt) szabad
a magánembernek belépni. A DM-ben vagy ruházati boltokban nem fog
építőipari vállalkozó anyagot vásárolni. Vagy mégis. Lehet, hogy
szüksége van tisztító szerekre és egy öltönyre?

Pl. bemehetek holnap Lottózóba szelvényt venni??? Gondolom nem.

Janó