[Tajfutas] Kijárási korlátozás?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 27., P, 16:50:11 CET

Sziasztok,

A Magyar Közlöny 56. száma <https://magyarkozlony.hu/> tartalmazza a
kijárási korlátozást.

Én úgy gondolom vagy értelmezem, hogy csak azt szabad tenni a polgárnak
amit engednek. Minden más tilos.

Tehát véleményem szerint holnaptól két hétig nem mehetek el pl.
vásárolni plazma TV -t, ülőgarnitúrát vagy az eltört szemüvegemet
megjavíttatni egy optikai boltba.

Csak azért gondolkodom ezen "hangosan", hogy megfejtsem, hogy kis
feleségemnek a munkahelye, ami egy optikai szaküzlet, van-e értelme
kinyitnia hétfőn reggel, ha amúgy nem mehet be vásárló a boltba?
(életkortól függetlenül)