[Tajfutas] Koronavírus

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2020. Már. 16., H, 07:47:16 CET

Kedves Kajla,

a büntetésről nem hallottam, de a Gazdasági Verseny Hivatal (GVH) pénteken kiadott egy figyelemfelhívó  anyagot  a fogyasztók, hirdetők és a hirdetést közzétavő médiumok számára, amit épp ezért érdemes áttekinteni mindenkinek.

Mindenkinek a legjobbakat kívánva a higgadt, eredményes védekezéshez!

Üdv,

Fifi