[Tajfutas] 500-as limit-használjuk ki az időt

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 13., P, 16:13:51 CET

Sziasztok,

Serdülő ötlete nagyon jó. Csapjunk is bele.

Hogyan alakítsam át a régi ISSOM2017 jelkulcsú térképemet a
ISSprOM2019-re OCAD9 programban?

Elsőre szerezzünk be az új jelkulcsból egy OCAD9 fájlt.

Hogyan is tette ezt meg Kovács Gábor a kérésemre? (részint bemutatta a
Térképfórumon.)

A következőképpen:
- letöltöttem az OCAD honlapról az OCAD2018 (2019) 14 napos Trial verzióját
- ennek a programnak a Symbol könyvtárában ott van az ISSprOM2019
jelkészlet, azt átmásoltam egy másik mappába a gépemen
- Ocad2018 Viewer-rel megnyitottam ezt a jelkészletet és visszamentettem
ocad12 formátumba (11-esig lehet visszamenteni ezzel a Viewer-rel)
- megnyitottam Ocad12-essel és visszamentettem 9-esbe.

Tudtad követni.

No, akkor mellékleve egy OCAD9 fájl, ugyanaz + jpeg, + PDF-ben. Ezt a
térképet már múltkorában közreadtam. Georeferált.

Következő levelemben a az OCAD9 fájl és a IOF szabvány eltéréseit
mutatom be.

Sorry, kezdődik az Operatív Törzs sajtótájékoztatója.

2020.03.13. 12:07 keltezéssel, Erdélyi Tibor írta:
> Szerintem érdemes ezt a bizonytalan időszakot a "sorok rendezésére"
> kihasználni. Mint "résztvevő" versenyző természetesen edzeni, futni
> egyénileg, vagy ha van engedélyezett kisebb verseny, és készülni a
> jövőre. Mint rendező átnézni a felszerelést, javítani, pótolni,
> esetleg térképet karbantartani, készíteni, ami jól jön majd később. A
> váratlanul felszabaduló időben lehet a tájfutók közössége számára
> hasznos tevékenységet folytatni, oktatóanyagot készíteni, publikálni, stb.
Name: Pécs_Kertváros_ISSOM2007_ISSprOM2019_minta.jpg
Type: image/jpeg