[Tajfutas] 500-as limit

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2020. Már. 13., P, 15:30:00 CET

> nagy hatással volt rám serdülő koromban, amikor arról mesélt, hogy
> 1944-ben, az ostrom alatt a pincéből fellopódzott a szétlőtt ház
> lépcsőházába, hogy ott
> eddzen, ha már az utcára nem mehetett ki

Ez azért nem túl életszerű annak ismeretében, hogy milyen intenzív és
pusztító bombázások és belövések érték a várost és ismerve a civil
emberveszteség nem éppen törpe arányát, de csajozni biztos jól
lehetett ezzel a dumával akkoriban. :) Nekem is van egy kollégám aki
szerint minden héten megver egy rendőrt...