[Tajfutas] 500-as limit

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Már. 13., P, 11:21:27 CET

nekem az a problémám, hogy ha valakinek elgurul a gyógyszere akkor rögtön
keresi a bűnbakokat, és egy ilyen 500 fős szétosztott futóverseny nagyon jó
bűnbak lehet, bár a hozzáértők tudják hogy semmi köze a problémához.
A másik véleményem meg azt hogy teljesen mindegy hogy egy Szpari kupát
bontunk föl 3 db 150 fős versenyre vagy szerdai kis versenyt csinálunk,
 ugyanazok az emberek mennek, a kockázatok ugyanakkora. mondjuk szerintem
nem sok, De szerintem semmivel nem kisebb a kockázat egy 200 fős 3sz-en,
 mint egy 700 fős szparin
MM