[Tajfutas] Jobb félni mint megijedni!-higiéniai minimum

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 8., V, 17:35:06 CET

Sziasztok,

Tegnap este Viktortól kaptam egy tisztázó levelet a Spari Kupa kapcsán
írt nyílt levelemre. Amire ezt válaszoltam:

Ok, szent a béke.

Üdv, Janó

És a levelem utóiratát azért osztom meg veletek, mert a koronavírussal
kapcsolatban számtalan cikket lehet olvasni a neten, amik közül ezt
olvastam legutóbb:

https://index.hu/sport/tenisz/2020/03/08/koronavirus_tenisz_elovigyazatossag_szabalyok_nincs_torolkozo_csuklopant_labdaszedo/

"Gondolkodjatok egy higiénés minimumon. Alkoholos kézfertőtlenítők,
maszkok, mobil WC-k sűrűbb tisztítási. Jelentkező stábon és
rajtszemélyzeten maszkok. Orvosnál ugyanezek + kullancskiszedő kanalak
MTFSZ támogatást kell hozzá kérni, a megmaradt eszközök mehetnek a
következő versenyre,

Csapatvezetők szintén hozzanak a csapatoknak fertőtlenítő szert és
maszkokat, hátha valaki útközben elkezd köhögni +1+2 lázmérő. Lehetőleg
keveset tartózkodjanak sokan egy-egy klubsátorban, beszélgetés közben ne
legyenek közelebb egymáshoz 1 méternél. Puszi, kézrázás tilos.
Kiosztásra kerülő dugókák előfertőtlenítése. stb. stb MTFSZ összeírhatna
egy ajánlást és mellé kell tenni egy kis pénzt. SOS."

Ez egy vágatlan, átnézetlen levél, amit hajnali 1.24 perckor írtam.

Figyeljetek egymásra, vigyázzatok magatokra!

Janó, akiből újra kibújt a munkavédelmi meghízott énje