[Tajfutas] 57. Tavaszi Spartacus Kupa

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 7., Szo, 17:22:43 CET

Nyílt levél

Tisztelt Tabáni Spartacus SE,

2020.01.22-n jelentették meg a levelező listán a versenyük kiírását,
amire akkor a fórumon egy rövid kétpontos választ írtam, majd azt
követően már csak személyesen önöknek és az ellenőrzőbírónak címezve egy
bővebb észrevételsort írtam meg. Ezen levelemet és az ellenőrzőbíró
válaszát olvashatják a lenti sorokban.

A tegnapi napon, az esti órákban az értesítőjüket tették közzé, amiben
szerepeltettek mint "lektor". Köszönettel vettem, hogy kérésemre
törölték ezt a sort az értesítőjükből.

Ezen levelemet azért írom, mert rátekintettem az MTFSZ Versenynaptár
felületére, ahol már egy módosított kiírást
<http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/22877/tipus/render> látok.
Sajnálattal tapasztalom, hogy *"humoros" *tettüket, már ott is
elkövették. Nem vagyok és nem is kívánok az önök versenyének aktív
versenybíró szereplője lenni, ezért azzal a szeretetteljes kéréssel
fordulok önökhöz, hogy a versenyük kiírásából is töröljék a rám utaló sort.

Örömömre szolgált volna, ha akkoriban kapok egy visszajelzést, hogy
éjfél és hajnali egy óra között megírt észrevételeim közül melyek voltak
megalapozottak.

Üdvözlettel,

Kelemen János