[Tajfutas] Street View Orienteering - Lille

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jún. 11., Cs, 18:51:48 CEST

Sziasztok,

Lille. Kifogott rajtam a Le Nouveau Siécle hangversenyterem.

Hogy, hogyan? Megtudod a mellékletből, de előbb te is döngess végig a
lillei Strett View Orientering pályán.

https://game.o-club.net/#/lille

A cél itt is csodálatos. A befutó szakasz felejthető.

Edző sporik.

A nagy rohanás után, érdemes visszasétálni a terepre és megnézni a
térképi ábrázolásokat. Kicsit kielemezni a pályát a tanítványokkal pl.
Skype képernyőmegosztás mellett, vagy Hangouts Mett csoportbeszélgetés
használatával. Esetleg Zoom-Zoom-Zoom.

Legyűrted már a 14 pályás labirintust? Ha még nem, akkor szedd össze
magad, mert egy hölgy keményen lenyomta a KJ-t és KE-t. Kinek a
monogramja lehet a BF?

Ezt az oldalt pár napja fedeztem fel a neten. Érdemes belenézni és
tovább linkelgetni belőle. https://betterorienteering.org/

Ezt a pár napot már helyben futva is kibírjátok az első igazi versenyig.