[Tajfutas] Egy, csak egy legény van talpon a vidéken

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jún. 6., Szo, 17:55:47 CEST

Sziasztok,

Takarítás közben a levélszemét mappámban találtam rá a Lockdown
Orienteering invitációs leveleire.

A Tájékozódás Világnapjához (hetéhez) köthető és akkor ingyenes
részvételt biztosító virtuális játékuk folytatódik/folytatódott.

June Weekend nevű versenyük
<https://lockdownorienteering.com/june-weekend-entry-information/> (10
feladatból áll) jelenleg is tart. (Ez már fizetős.)

Egy, csak egy bátor, magyar legény van, aki vállalta, hogy Argentínába
is "elutazik" (most a Covid-19 közepén), hogy virtuálisan összemérje
tájékozódási tudását a világ élmezőnyével.

Nevét megtaláljátok itt a rajtlistában
<http://www.fabian4.co.uk/start/list.aspx?EventID=2635>. Íme az egyik
helyszín <https://www.youtube.com/watch?v=b83lxWz_se4>.

Az útvonalválasztás nevezetű játék tesztjét itt nézhetitek meg
<https://www.routechoicegame.com/map.php?type=test> és egyben ki is
próbálhatjátok pár feladaton a tudásotokat.

Jaaaa, majd-elfelejtettem. Rajzoljatok ma is:
http://news.worldofo.com/2020/06/05/route-to-o-season-2020-day-83/

Edző sporik, ebben az átmenetben is egy magyar legényt emlegetnek.