[Tajfutas] [MTBO] RE: CSTSZ II. Kamaraerdő

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Jún. 5., P, 14:44:25 CEST

 Mondhatnám viccesen hogy az idei év egyik legjobb pálya volt!
Menet közben nem tudtam hogy ki tervezte de azért a Puffy féle akár jobbra
akár balra megyek kb ugyanaz átmehetek az elején megvoltak, Amik  valódi
útvonalválasztás nyújtanak de kb egyenértékűek, de most élvezhető térképpel
tekerhető utakon úgyhogy pont Nekem is ez volt a véleményem hogy második
ponttól vagy harmadik amikor felértem a dombra oda már nagyon tetszett.
 És igen ha Szenior vb re ilyen középtávú pálya lenne tervezve, azt én
betenném