[Tajfutas] vasárnapi Silvánus edzőverseny Népliget - dél

c-sport at silva.hu c-sport at silva.hu
2020. Jún. 5., P, 09:46:29 CEST

Sziasztok,

A Népligeti multiNavigátor terepfutók boltja június 7-én vasárnap reggel 8
<http://www.multinavigator.hu/cikkk.php?id=511> - 10 -ig nyitva lesz, akinek
bármi felszerelésre szüksége van annak Béla versenye előtt lehetősége van
válogatni/vásárolni. Utána én is megyek futni, így már az üzlet nem lesz
nyitva, de a parkolója igen, amiben 14 óráig nyugodtan elhelyezhetitek az
autótokat, mert csak utána fogom bezárni.

(ha itt parkoltok, a szélvédő mögé tegyétek oda a telefonszámotokat - hogy
legyen elérhetőségetek)

https://www.multiNavigator.hu/cikk.php?id=511

nevezzetek a versenyre előre az új nevezési felületen segítsétek a Béla
munkáját.

https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/39

ja és a Népliget északi felén maprun pályák!

Akit érdekel, mobilhoz hozzáadott BT-s GPS-el is lehet futni, aki ki akarja
próbálni szóljon, a boltból bármikor nyitva tartási időben tudok adni ilyen
GPS készüléket. Csak, hogy pontosabb legyen a mérés.

üdvözlettel,

Guttmann Zoli

multInavigátor terepfutók boltja <http://www.multinavigator.hu/>