[Tajfutas] tájfutás Budapesten

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jún. 3., Sze, 18:32:11 CEST

Sziasztok,

Szuper jó a kezdeményezés, azaz, hogy az iskolák tájékoztatást kapjanak
a közelükben található tájékozódási-futó térképekről. Én a napokban
megpróbálom elérni a pécsi Anikó utcai Általános Iskola földrajz
tanárainak munkaközösség vezetőjét. Bemutatom neki az iskolájukat
körbevevő MapRun pályát és alkalmazást. Megtudakolom tőle, hogy tudnák-e
használni az alkalmazást és térképet az oktatás során.

Egy apró pontosítást tennék Miklós levelének lenti mondatához. A szerzői
jog személyhez (hús-vér ember) kötött jog. Tőle elválaszthatatlan. A
BTFSZ szerződés (megállapodás) alapján felhasználói, kiadói,
többszörözési stb. jogokkal rendelkezhet. A szerzőnek alapvető joga,
hogy a térképen feltüntessék a nevét.

Ezt annak is tudnia kell, aki rendelkezik egy térkép OCAD állományával
és "kölcsönadja" másoknak.

Egy rossz példát most találtam a neten:
http://3drerun.worldofo.com/2d/index.php?idmult%5B%5D=56994

Morgásom mélyreható elemzése helyett nyomjatok inkább egy kört
Lillafüreden: Hájrá MTFSZ Facebook oldal!

https://www.facebook.com/mtfsz/posts/3289714791073788

Edzők! Szabad noszogatni a tanítványokat a teljesítésre.