[Tajfutas] Vértes és a többi nyári_verseny

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Júl. 31., P, 11:21:54 CEST

Vagy esetleg összehajtható pohár, és akkor azt a pályán lévő
frissítőkön, meg a befutáskor is egyszerűbben lehet használni.

https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk0047hlVO6FOxSmhqbOBSo71SLgfcA:1596186986968&source=univ&tbm=isch&q=%C3%B6sszehajthat%C3%B3+poh%C3%A1r&client=firefox-b-d&sa=X&ved=2ahUKEwjsl-nyk_fqAhWwl4sKHbCKBPIQ7Al6BAgKECw&biw=1525&bih=744

Szerintem ilyeneket kéne adni díjazásként is. Én biztos jobban örülnék
neki, mint egy éremnek, aminek az alapanyagához hegyeket bányásznak, és
tulajdonképpen csak egy szemét, hiszen nem használjuk semmire...

Üdv,
Skuló Marci