[Tajfutas] Sportágfejlesztés 2021-2025

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Júl. 21., K, 13:31:42 CEST

Sziasztok,

Az MTFSZ ajánlásokat vár a tagszervezeteitől a tárgyban szereplő
sportágfejlesztéshez. (Szoros a határidő.)

A hozzá kapcsolódó kérdőívet, háttértanulmányt és ütemtervet erről az
oldalról töltheted le.

http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/show/dokumentum_id/157/dokkategoria_id/14

A mellékletbe azért tettem be egy képernyőképet, hogy pár nap múlva
megtudjuk nézni (visszamérni), hogy mekkora érdeklődés volt a téma iránt.

Nem vagyok klubtag, így itt a listán csendesen megírom a véleményemet.

1. Alig nyúlnék bele az előző ciklus elképzeléseibe, terveibe. Meg
kellene valósítani végre mindet.

2. A testnevelőtanárok akkreditált továbbképzésének tervét kivenném a
programból. Helyette, a most már számtalan helyen elérhető oktatási
anyagok alapján a földrajz tanárokat céloznám meg.

(és nem a mindennapi testnevelésbe történő bekerülést, hanem
természetjáró és tájékozódási szakkörök alapítását szorgalmaznám)

3. eSport

Gondolataiddal keresd meg klub/szakosztályvezetődet.

Ui. Mindenkinek ajánlom a háttértanulmány elolvasását. Nagyon jó anyag.

Name: Sportágfejlesztés 2021_2025.jpg
Type: image/jpeg