[Tajfutas] IOF közgyűlés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Júl. 10., P, 10:32:52 CEST

Sziasztok,

Az öreg Vista-s gépemről nem tudtam bejelentkezni csak a 2014-évi
asztali masinámon amin Win10 fut. Most egy szavazás megy és három perce
nem történik semmi.

Elmegyek a piacra tojást és dinnyét vásárolni, addig tán összeszámolják
az eredményt.

Ma döntenek az eOrienterring alapszabályba foglalásáról is.