[Tajfutas] Jubileumi versenysorozat

Tájfutás Szhely futniiskell at gmail.com
2020. Júl. 2., Cs, 18:15:11 CEST

Kedves Tájfutók!
Bő három hét múlva az Őrség Kupával kezdetét veszi az öt fordulóból álló
Jubileumi Versenysorozat, melynek állomásai:

*1.      **július 25-26. Őrség Kupa (1. futam) *

*2.      **aug 29-30, Tipo Kupa (2. futam)*

*3.      **szeptember 19-20. Kalocsa Kupa (2. futam)*

*4.      **október 24-25. Multinavigátor Salgó Kupa egy futama*

*5.      **október 31-nov 1. Eger Nagydíj (2. futam)*

Az öt futamból legalább négy négy rajthoz állással lehet pontot gyűjteni.

A versenysorozat utolsó futamát követően díjazzuk az összetett pontverseny
1-3. helyezettjét, valamint azokat, akik minden versenyen rajthoz álltak:

- az összetett pontversenyben 1-3. helyén végzett futók egyedi, jubileumi
éremdíjazásban részesülnek;

  - azon versenyzők, akik valamennyi futamon rajthoz álltak, a
versenysorozat logójával ellátott ajándéktárgyat kapnak.

Gyertek és ily módon is ünnepeljük meg a magyar tájékozódási futás
jubileumát!

  Sok szeretettel várunk Bennetek a versenyekre!

A versenysorozat koordinátorai:  Győrffy Kristóf (kristof.gyorffy at gmail.com)
és Juhász Júlia (futniiskell at gmail.com)