[Tajfutas] Thierry Gueorgiou tudása+ edzői konferencia

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2020. Jan. 31., P, 22:52:10 CET

Szerintem nincs korlátozva senki, akinek emléke vagy további információja van, hogy közre adja.

Ha valakinek az ismert történet, akkor tovább léphet egy másik témára.

Amúgy egy többszörös tájfutó világbajnokkal történt események  taglalása semmivel nem alábbvaló, mint sok labdarúgóval megesett helyzet unalomig ismétlése.

üdv,

Fifi