[Tajfutas] Thierry Gueorgiou tudása+ edzői konferencia

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2020. Jan. 31., P, 22:19:22 CET

Kedves Miki,

ritkán szoktam mellé lôni, mert alaposan átgonfolom, hogy mit írok a listára.
Ugyanekkor azt kell látnom, hogy inkább a lenti hasonlatod az, ami alaposan elkoptatott
poén.
Majd a lista olvasói eldöntik, hogy akceptálják-e Viczena Miklós  teljesíthetetlen
 kérését.
További szép estèt!

Fifi

Az iPhone-omról küldve