[Tajfutas] Skalka OB

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2020. Jan. 31., P, 09:58:54 CET

Világért sem szeretném, ha ez a téma túlzott teret kapna, de eszembe jutott egy tanulságos eset.

Tájbringában járnak hozzánk szlovákok (ez is egy ilyen külföldre menős sportág, minden ország így csinálja). Az egyik fiatal versenyzőjük mesélte, hogy sokáig nem mert átjönni a mi versenyünkre, mert otthon azt hallotta, hogy itt megverik a szlovákokat az utcán. Aztán rájött, hogy ez nem így van, és azóta boldogan jön, de elég hajmeresztő dolog az előítélet (értendő ez most mindkét félre).

D.