[Tajfutas] Rejtvény rejtély

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 29., Sze, 00:41:25 CET

Sziasztok,

Miközben megoldottam a Gála rejtvényét, találtam a Megoldásban egy
kakukktojást. Keresd meg. Továbbra is mondom, hogy jó fejtörős játék.

Tovább keresgéltem a menő klubok honlapjain. A legelsőnek a kluboldalán
ezt a mondatot találtam. Gerzson: OK?

"Itt találjátok a VB honlapját, ahol minden képet, térképeket, eredményt
megtaláljátok."

Az innen elvezető link vitt az élő oldalukra: - ott ezt a rejtélyt találtam:
"A tájfutás egy klassz játék, kincskeresés, amihez nem kellenek modern
eszközök, mobiltelefon vagy GPS, csak egy térkép és egy tájoló,"

pár oldallal lejjebb

"A tájfutáshoz ma már nem kell más csak egy telefon és egy kis idő,
mivel a .."

Melyik mondatuknak higgyek? Ki ismer rá a saját honlapjára?

Jó éjszakát