[Tajfutas] Sítájfutó OB

Ildiko Szivak ildiko.szivak at gmail.com
2020. Jan. 27., H, 12:47:51 CET

Sziasztok,
Megjött a Jurajtól a válasz: szombaton febr. 1-én Skalkán lesz hosszútávú
magyar bajnokság a szlovák futammal együtt. Juraj írta, hogy a hóviszonyok
nem ideálisak és az előrejelzés sem kedvező. Így rövidített pályák lesznek,
érdemes készülni régebbi lécekkel. Este lesz kiírás az MTFSZ-en is.
Ildikó

Ildiko Szivak <ildiko.szivak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 27.,
H 11:56):