[Tajfutas] MTFSZ50 Tájfutó Gála - köszönet nyilvánítás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 26., V, 00:45:52 CET

Sziasztok,

Ezúton szeretném megköszönni azoknak akik javasoltak (több mint 180
főt), és azoknak is akik ezt követően érdemesnek tartottak arra, hogy az
MTFSZ elmúlt ötven évének "meghatározó" személyeinek 50 fős szűkített
csapatába bekerülhettem. Jó volt veletek találkozni (mindenkivel aki
jelen volt a Gálán), nosztalgiázni és a visszaemlékezéseket, kerekasztal
beszélgetéseket meghallgatni, filmeket végignézni.

Lehetne Pécsett/Baranyában is egy BMTFSZ50 gála vagy jubileumi
közgyűlés. (és minden területei szervezeti egységnél, még messze az év vége)

Köszönöm többek felajánlását éjszakai Budapesti szállásra, hogy az est
második felén is részt tudjak venni. Nővérem budapesti ( anno Dosed
Toncsi TF-s évfolyamtársa), Újpesten él, vele is tudtam találkozni, nála
is meghúzhattam volna magamat.

Személyes családi problémám az ami miatt 19 óra magasságában vissza
kellett indulnom Pécsre.

Mellékelem a nagyon szép talpas üveglapon (még a fekete dobozában van),
arany színnel felvitt MTFSZ50 emblémával ellátott emléktárgyat.

Következő levelemben, ha kipihenem magamat és nem veszitek a nyakamat
érte, akkor még küldök majd pár képet mutatóba.

Name: Tájfutó_Gála_2020_elismerés_1.jpg
Type: image/jpeg