[Tajfutas] Kódcserék

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Jan. 23., Cs, 21:19:44 CET

Sajnos ez a filozófia, hogy mindenki írjon amit akar, és majd nem olvassa
el, akinek nem tetszik, az oda vezet, hogy a végén már tényleg csak
nyugdíjasok lesznek a listán! Akinek nem végtelen az ideje, az ha sokszor
úgy jár, hogy beleolvas, és mire az a gondolat fut át az agyán, hogy már
megint odamondogatnak, vagy "ehhez már megint mi közöm", addigra ráment
annyi másodperce és idegsejtje, hogy előbb-utóbb szépen leiratkozik. Ezért
javasoltam, hogy akinek van kapacitása és érdeklődése személyes jellegű
élménybeszámolók olvasására, az egy másik fóromon kereshessen rá!

Természetesen nem direktben akar ártani senki, de indirekt módon mégis
teszi, ha a hangulatrombolás eszközével zülleszti a közösség pozitív
érzéseit. Ezért felelősség, hogy ki mit ír a listára!
K.O.

péter kovács <kovacsp969 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 23., Cs,
20:47):