[Tajfutas] háztáji söprés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 22., Sze, 23:17:56 CET

Szia Pisti,

Már párszor megírtam a listára, hogy 1999 óta kevés beleszólásom van a
pécsi sportéletbe, így a *Mecsek Open* rendezéséhez is kevés közöm van.
Pécs-Meszes az egy külön világ.

A versenyre felhasználási szerződés alapján (még nincs aláírva) készítek
térképet. A honlapukról tavaly óta ismerik a véleményemet. Biztos, hogy
olvassák a leveledet és tán átnézik a kiírásukat.

Amúgy meg lári-fári a leveled, szerecsen mosdatás. Pótolni kellene az
adatokat és kész. A köszönjük a jelzést c. mondat elmaradhat.