[Tajfutas] Versenynaptár

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Jan. 22., Sze, 18:39:34 CET

> Sziasztok!

Nem tudom, ki találta ki a versenynaptárban azt az újítást, hogy a hétvégi
versenyeknél újabban csak az van ott a napok dátuma után, hogy "Szo", pedig
lenne hely egy "V"-nek is. Mást nem zavar, és nem jár néha úgy mint én,
hogy hirtelen ránézésre azt hiszem, az a dátum a Szo, ami mellé oda van
írva, hogy Szo? A korábbi sokkal világosabb és áttekinthetőbb volt, amikor
a két napos hétvégi verseny úgy íródott be a versenynaptárba, hogy Sz-V,
vagy 3 napos verseny esetén P-V. (Az o betű ilyen közlés esetén nem is
kell, mert szerdától vasárnapig ritkán szoktak tartani tájfutó versenyek.)

Üdv:
Kéri Gerzson