[Tajfutas] offtopic (drón)

Barna Gergely gergohal0384 at gmail.com
2020. Jan. 14., K, 09:18:26 CET

Szia!

Évek óta foglalkozom ezzel a kérdéssel és ismerek minden filmezésre
alkalmas modellt. Én azt mondom 80000 Ft az az ár amiért már lehet kapni
használt vagy új filmezésre alkalmas gépet. Ami ennél olcsóbb átverés, vagy
legalábbis csak szórakozni jó.

Most nincs időm kifejteni részletesebben véleményem, de ebben a cikkben
összeszedtem a filmes drónokat rövid ismertetőkkel:
https://minerktech.blog.hu/2019/10/29/milyen_dront_vegyek_videozasra_2019-ben

Barna Gergely