[Tajfutas] Pécs Grande Banditos

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 11., Szo, 00:02:55 CET

*Grande Banditos, *****
*

Köszönöm a teljesítéseidet.Ismeretlenül is minden elismerésem a tiéd.
Futásoddal inspirálsz a következő játékok megalkotására. A 48-s pontra
nagyot hibáztál, de legfőképpen mi ketten tudjuk , hogy ez a pálya egyik
legrafináltabb pontja. A csenevész tölgyesben, a lehajló ágak
takarásában megbúvó objektumot, 1m-s kőfal magassága ellenére is csak
nagyon közelről lehet észrevenni. Aki meg akar erről bizonyosodni az
jöjjön fel Dömörkapuhoz, akár már holnap a napsütéses délelőttön vagy
kora délutánon. Ez a vidámparki környezet, már nem az a régi. Az emberek
mindent elvittek, A természet pedig mindent visszakövetel. A többieknek
itt hagyjuk a leírásokat
<https://drive.google.com/drive/folders/1X-sZ-Mwee8bFmW2JvZDKkXH8CVISaI8j>,
aztán vagy utolérnek minket vagy akár be is előzhetnek.

Futásoddal tiéd a tábla  (kicsi vagy nagy, majd eldöntöd, ha egyszer
felfeded az inkognitódat, amit lehetőleg tarts meg hosszú ideig) Milka
csokoládé, de viszont adtál még nekem egy lehetőséget a visszavágásra.
Három perc az ledolgozható. Leveszem magamról a télikabátot,
melegítőfelsőt, a szélnadrágot a melegítő alsóról, nem viselek sapkát,
ami az első teljesítésemkor jó párszor a bokrok ágain kötött ki, egy
telefont viszek magammal amin beállítom, hogy legalább 30 percig ne
kapcsolódjon ki a képernyő, vakmerő bátorsággal  fogom megközelíteni a
kutyákat sétáltató turistákat, szorosabbra kötöm a cipőfűzőt és a játék
előtt időben beveszem a vérnyomáscsökkentőmet. A legfontosabb
segédeszközömet pedig várom haza a kaposvári, bezárt Sportmúzeumból. Az
1996-ban átadott sárga Jalas futócipőm sorsa bizonytalan, reménykedem
abban, hogy még nem selejtezték le.

Tehát, ha lehetséges akkor várjál pár napot a harmadik futásoddal. Tudom
hogy lesz, mert jobbra törekszel. Addig is próbáld ki a kertvárosi
egyenes pályát, azon még nekem sincs teljesítésem. Rajt a lépcső tetején
<https://www.google.hu/maps/@46.0430024,18.2161658,3a,15y,39.26h,89.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGHzMl10OENARDJbtSqkaXA!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu>.
A kertvárosi pályán nagyon sok lila sraffozások (lila raszterfelületek)
vannak. *Záró vonal nem kerítés *- mondják viccesen az autósok egymás
között. *A mi esetünkben a lila felületek olyanok, mint a házfalak, nem
átjárhatók.*
Hajrá! Csak így tovább.
Mottó: mindig feltöltött aksikkal indulj el MapRun játékra.