[Tajfutas] MTFSZ50 logó használhatósága

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Jan. 9., Cs, 00:26:20 CET

Sziasztok!

Janónak teljesen igaza volt - valamikor az 50 év negyedik évtizedében.

De már elég régóta létezik az Ocadben az arculat réteg, amire rá lehet
rakni úgy raszteres logókat, hogy magát a térképi állományt továbbra is
vektorosan exportálja pdf-be.

Nem beszélve azokról, akik nem is Ocadben véglegesítik a térképüket,
hanem egyéb fejlettebb programokban.

Üdv,
Skuló Marci