[Tajfutas] nosztalgia-album

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Jan. 7., K, 08:41:49 CET

Sziasztok!

Sok szuper képpárt kaptam az "ilyen volt-ilyen lett" gyűjtésemre, ezek majd
a Gálán debütálnak. Továbbra is nagyon várom az ilyen jellegű fotókat a
címemre!

Most azért írok, mert az erre való keresés közben egy csomó fantasztikusan
érdekes retro kép került elő,amit nekem nagy öröm volt nézegetni, ezért
gondolom , hogy ti is jó érzésekkel látnátok!
Kérlek, hogy a számítógépek, vagy fiókok mélyén fekvő képeket tegyétek
közkinccsé! Ezért létrehoztam egy albumot, ahová mindenki feltöltheti régi,
közösségünket is érintő képeit.

https://photos.app.goo.gl/Z8kr5KaeV5JVahtN7

Kérem, hogy a kép melletti információs mezőbe írjátok be, hogy melyik évben
készült (legalább kb.-ra), és hogy ki van rajta. Ha szépen gyűlik az anyag,
rendszert viszünk majd bele!

Innen is elérhető:
http://tajfutas.hu/mtfsz-50/mtfsz-50-fotok

Szóval hajrá, keressetek, osszátok meg, és csodálkozzunk rá együtt:)!

Köszi:
Krasznai Orsi