[Tajfutas] Magyarország-Ausztrália 11:8

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 2., Cs, 00:44:45 CET

Sziasztok,

Egy apró pontosítás Pécs tekintetében. Én voltam a ludas, mert két
telefonnal közlekedtem. Az utolsó pontnál felakadtam egy bozótoson,  így
a kis-pajtásom, Homo Navigators megelőzött.

Tehát még így is 10:8 a javunkra. Sokan voltak a szép időben
Dömörkapunál, telt ház volt (lásd mellékelt fotó) túrázok,
kutyasétáltatók, fiatalok. Teljesítés közben sok nézőm volt a pályán.
Sajnos több tájékozódni vágyó nem jött fel a hegyre.

Éppen belefértünk a 30 perces limitidőbe. Várom ki lesz az első, aki
átveszi a vezetést az M60 kategóriában.

A tájfutók előző nap, csípős hidegben a megszokott gondolkodás mentes
szilveszteri futást választották
http://pvsktajfutas.hu/index.php/doksik/eredmenyek/szilveszter/139-szilveszteri-futas-2019

http://pvsktajfutas.hu/, a legkedvesebb oldalam ez, 2013 óta:
http://pvsktajfutas.hu/index.php/doksik/bajnokaink

A MapRun pálya áll/él, éjjel nappal teljesíthető. Az első, aki legyőzi a
Homo Navigators (korától és nemétől függetlenül) egy tábla Milka
csokival lesz gazdagabb.

Tegnap nem írtam E-mailt a listára, mert azt mondják amit az év első
napján végzel az fogod az egész évben. (rajzoltam már éjféltől-kettőig
petárdaszó mellett és gyors sétáltam Dömörkupunál Ára újra fál a talpam
alatt a sarkantyú. :-(((