[Tajfutas] krími-kongói vérzéses láz

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2020. Feb. 27., Cs, 23:57:42 CET

Én a Szabolcs levelét érdekesnek és hasznosnak találtam. Még egy szempont,
hogy alaposan figyeljünk a kullancsokra. Másrészt elgondolkoztató, hogy a
sokat hangoztatott globális felmelegedés még fog egy pár meglepetést hozni.
M. Gy.

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr.
27., Cs, 23:03):