[Tajfutas] Easygec magyarul

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Feb. 27., Cs, 23:21:33 CET

Milyen operációs rendszereken jön fel gyorsan az easyGec Smile figurája?
Nekem Vista ment szépen, Wondows Starter, 7,8,10-n hosszú mp-k alatt
jött fel a figura.

Androidos Samsung okosra telepíthető az easyGec és a SI Master driver?
Én amúgy a Tájékozódás Világnapjára készülök.

Homo Navigators + Orienteering runners + easyGec + SPORTident + Matrix =
Perpetuum Mobile