[Tajfutas] A kopacski előtti idők

Deseo laszlo at deseo.hu
2020. Feb. 24., H, 14:07:06 CET

Boxi és Többiek !

Ez majdnem így történt, azzal a különbséggel, hogy minden dobogós kapott kristályvázát…

Különben hogyan is törhettem volna – üres kézzel - ripityomra Amigó vázáját?

Mindkettőnk kezében ott volt a megtisztelő díj…és a dobogóról lelépve egymás felé fordultunk… a vázák összekoccantak…talán kicsit a megengedettnél nagyobb lendülettel.

(Én akkor fogadtam meg, hogy megtanulok bánni az alkohollal…)

Dixi