[Tajfutas] HK 1976 telesport, videó

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2020. Feb. 22., Szo, 18:42:55 CET

Sziasztok !

A 3 éves Hungária szüneteltetéssel kapcsolatban kérdezem.

Akkor még úgy tudom, nem lett az egyesületek felé megpályáztatva a rendezés, hanem a szövetség szervezte.

Talán nincs kizárva, hogy meg tudta volna rendezni egy nagyobb szakosztály, ha megkapja a lehetőséget.

Vagy úgy volt vele a szövetség, hogy minden szabad kézre szüksége van ?

Végülis most már teljesen mindegy, hogy mi volt akkor, 35-40 évvel ezelőtt,

de arra emlékszem, hogy hiányoztak a Hungáriák.

Egyszer szerettem volna kimenni a svájci öt-hat naposra, a hadkieg megadta az engedélyt,

de útlevelet végül nem kaphattam, „deviza gazdálkodási okok” –ra hivatkozva az indoklásban.

Maradtak az opavai, trineci, novy bori, háromnapos és a jicini és novy bori ötnapos versenyek.

Tulajdonképpen azokon is nagyon jól éreztük magunkat.

Üdv.:

Tóth Karesz