[Tajfutas] HK 1976 telesport, videó

Marczis István marczisi at gmail.com
2020. Feb. 21., P, 13:23:39 CET

Sziasztok!

Akkor még az állam és vállalatok másképp is támogatták a sportokat.
 Volt versenyzőknek versenypénz, mez és cipő, szabadidő a mukavégzés
helyett kikérővel. Minősítési pénz is volt.Fizették az útiköltséget és a
nevezési díjakat, a versenybírókat.
A magyar cégek, vállalatok és márkák pedig reklámoztak. Kispénz, nagypénz.
IBUSZ, szuku, stb stb. A honvédség is ki-ki jött, a Csepel teherautóval és
forró zuhanyzóval, vagy gulyás ágyúval. Ha keresni kellett valakit akkor
helikopterrel A Volán busszal, és locsoló kocsival. A MÁV szállásként
hálókocsival és ti is biztosan tudnátok még sorolni

Elgondolkodtató

Üdv  MI

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. febr.
21., P 12:26):